Wednesday, October 5, 2011

Percaya Padaku

Assalamualaikum :)

Entah kenapa semangat mengupdate tetiba datang tengah malam buta ni. Phew. -.-

Okay aku rasa happy hari ni dari tadi pagi. Apa tidak, ayahku sayang kol biarpun masa tu jam 4 pagi.  Aku mengaku yang ini adalah pertama kalinya aku dapat panggilan direct dari ayah aku. Aku ambil kesempatan letak nombor Mesir aku di handphone dia masa bercuti di KL hari tu. Wee :)

Terima kasih pada mak dan ayah sebab percaya pada ilah dalam bidang perubatan ni. Walaupun bidang ni bukan satu bidang yang senang, tapi inshallah ilah buat yang terbaik. 

Okeh aku rasa aku tetiba homesick. Rindu mau main sama Syaakirah setiap petang. :')

Sangat rindu !

"You just have to be happy. If you are, everything else will fall into place"

Thank you.

No comments: