Monday, October 24, 2011

CASH - Clean and Safe Hospital 2011

Assalamualaikum :)

Alhamdulillah hari ni aku berpeluang ikut program Clean and Safe Hospital 2011 (CASH), walaupun terpaksa keluar dari kelas Biochem dan Histology practical. Aku, Masriana, Jana, Sarinah dan Didim ja wakil dari tahun 2 perubatan. Yang lain rasanya kebanyakan dari Tahun 3. Pihak universiti yang anjurkan program ni. Jadi tak hairan lah kan memang majoriti pelajar arab yang terlibat dalam program ni. Wee :)



Area yang aku dapat tadi depan English hall. Dah la berlambak orang arab duk lepas sana, tapi peduli apakan. Haha ada satu part yang paling aku nda dapat lupakan, part aku sapu sampai patah penyapu tu. Ganassss kan. Haha malu gila masa pi tempat organizer tu untuk tukar penyapu. Yeayy maluu --'

Favourite word for today : JUM ! 
( Aku dan Jana ja tahu. Ngahaha XD )

Okay Terima kasih.

No comments: