Tuesday, October 4, 2011

Jangan Fikir Aku Menghilang

Assalamualaikum :)

Minta maaf banyak pasal tetiba ja mendiamkan diri dari mengupdate belog ni. Erk rasanya hampir tiga bulan dah belog ni terbiar sampai banyak kawan tanya pasal pa balik2 buka kek batik kek batik kek batik -.-

Okeh disebabkan terlampau banyak cerita yang aku mau share, jadi aku pun nda tahu mahu mula dari mana. 

Oleh itu, aku buat keputusan untuk simpan dulu cer cer tu, dan aku mahu mengambil kesempatan untuk mengucapkan bittaufiq wannajah kepada adikku tersayang, Mohd Syafiq bin Sapawi yang akan menghadapi PMR tahun ni. Buat yang terbaik, jawab elok2, banyakkan berdoa dan solat hajat tu. Minta maaf dengan mak ayah dulu sebelum buat apa2 pun. Ilah sentiasa doakan Syafiq di sini. Inshallah Syafiq boleh buat tu. Jangan oberkonpiden suda la ya.

Wee aku pula yang rasa nebes nebes sejuk. -.-


Ini adik aku yang aku maksudkan tu. Ya ya dia memang lagi tinggi dari aku. Aku kan kecil, comel lagi tu (sila tampar.hehe) Dan satu lagi, ramai orang kata muka aku sejibik macam adik aku. Adik beradik la katakan :)

Okay next time aku share storimori ya. See ya !

Terima kasih :)

No comments: