Wednesday, October 19, 2011

Got It Back

Assalamualaikum :)

Haha bilik tidur aku sekarang dah macam dewan yang ada konsert, full dengan spotlight spotlight a.k.a lampu belajar disebabkan lampu bilik dah main kelip mata dengan aku semalam.Dan pasal bilik gelap ni lah, keluar segala benda yang tidak diperlukan sampai aku yang besar ni pun boleh jadi kecut tengok benda tu. Dah benda yang aku maksudkan tu lipas kan. Aku trauma lah kes2 lipas ni. Last2 si Lily yang kecik dari aku yang tolong bunuhkan. Aku nak elak dosa membunuh tu, tu yang... ehem (alasan). hahaha XD

Kemarin birthday BFF aku a.k.a housemate aku. Wee Happy Birthday buat Lily Nazura Amjah. Semoga panjang umur, sentiasa dimurahkan rezeki dan berada dalam golongan orang yang beriman. Semoga tahun 2 ni menjadi tahun yang lebih baik dari tahun yang lalu. :)


Kuliah aku dah start 16 hb Oktober hari tu. Alhamdulillah, aku masih duduk kelas yang sama. Phew sangat bersyukur. Walaupun hari tu ada sedikit perbincangan pasal nak kekal kelas memasing,  Aku wakil banat untuk buat perjumpaan tu. Banyak yang aku belajar. Wee apa2pun sayang sama kelas D2, kerjasama kamu buat tu memang terbaek lah :)

Terima kasih :)

1 comment:

fikrahuddin said...

banat. so olskul. hehe