Monday, August 23, 2010

Shopping !

Assalamualaikum :)

Hello everyone.

Saya baru balik dari bercuti. Hee Tak jauh. KL sahaja. Sebenarnya niat nak pegi KL tu pasal saja nak holiday sebelum fly ke Mesir.

Tapi lain jadinya. Apa yang lain? Shopping. Itulah. Mana tak rambangnya, selendang yang saya duk beli rm10 (free postage) semua kat sana tu murah-murah. Nak itu lah, nak inilah.

Terima kasih juga kepada Kadek teman janjalan sepanjang di KL tu. Dan dan daan

SELAMAT HARI LAHIR

Semoga panjang umur, sentiasa dimurahkan rezeki dan menjadi insan yang baik di sisi Allah . Amin. :)

Sekarang saya cuma kena get ready untuk prepare barang-barang yang nak di bawa ke Mesir tu.

Saya nak belajar masak ! Kak Ann kata dia boleh ajar, tapi seminggu sebelum fly lah. Hehe. Nak prepare tu nak prepare ni. Hari tu ada buat list barang, tapi entah ke mana dah list tu =.='' Terpaksa buat yang baru.

Skip for that. Esok mak ajak keluar tengok-tengok baju kat KK. Kak ann kata banyak baju baru di kedai sekarang. Hooray ;)

Saya nak sambung tidur sat. Hee.

Terima kasih.

No comments: