Sunday, August 29, 2010

Pernah Kamu buat Batik ?

Assalamualaikum :)

Hari tu, sementara tunggu masuk boarding ke Sabah, saya dan Kadek jalan-jalan satu KLIA. Dan ada masa itu saya pakai tudung yang innernya kadek bilang 'ADA X ADA SEGALANYA'. kan kan Kadek? hehehe.
Kadek buat muka coool ~. hehehe.

Ada di sudut lapangan tu, kami nampak banyak gerai kecil jual baju-baju dan macam-macam lagi. Tiba-tiba kami nampak beberapa orang tengah buat batik. Apa lagi, kam pun pergilah tempat tu dan saya try buat batik. Cewah ! Bukan buat, cuba warna jak. Lukis tidak. X)

Ni batik yang dah ready made.

Kakak ni lukis sangat halus dan cepat. Fuyoooh ^__^.

Bahan-bahan yang diorang sediakan ;)

Excited bah masa ni sampai tangan pun menggeletar mau warna. :)

Yang warnakan daun ni bukan saya ya, empunya batik ;)

Dah habis buat tu, kami pun chow dan saya pun ready-readylah ke tempat boarding, dan pada masa tu saya ternampak satu sign yang betul betul menunjukkan perasaan saya masa tu. Huhh =.=''


Thanks for reading. 

No comments: