Wednesday, May 5, 2010

Masih Menunggu Jawapan


Assalamualaikum :)

Hai. Hello semua. Salam Satu Malaysia.
Apa khabar? Sekarang ilah berada di Felda Jerangau, Terengganu. Bercuti bersama ibu tersayang. Kemarin, Selasa petang baru sampai kat sini. Sebelum tu, ilah stay di Kuala Lumpur sama-sama dengan ayah mak, puas berSHOPPING. Wuhuuu :)

Okay-okay. Cukup ilah ! Huhh. OK tukar topik.

Sekarang ni tak kira la di Facebook ka, YM ka, blog ka tengah hangat di pasaran perbualan tentang UPU dan MATRIKS. Ada yang terLEBIH excited atau terlebih GEMBIRA dapat UPU. Ada juga yang Frust menonggeng tak dapat. Mereka semua ni okay lagi tak dapat UPU, sekurang-kurangnya ada dapat Matriks. Tapi yang paling menyedihkan, mereka yang tak dapat dua-dua sekali. Ada juga beberapa kawan2 ilah yang nasib macam ni. Bukan rezeki dorang. Tapi sekarang, dorang dah berusaha merayu kat UPU. Insyallah, mudah-mudahan Allah buka pintu rezeki mereka. Amin.

Cakap pasal ilah pula. Ilah nak ambil kesempatan nak ucapkan ribuan TERIMA KASIH kepada sesiapa yang telah mengTAHNIAHkan ilah pasal tawaran masuk ke UM tu.

Sebenarnya kan,
ilah tak berapa COMFIRM lagi nak masuk kat UM tu. Ilah dapat kos Pengajian Islam dan Sains kat UM tu. Tapi itu bukan kos yang ilah idamkan selama ni. Ilah sebenarnya nak sambung pengajian dalam bidang PERUBATAN. Jadi sekarang, ilah masih tengah tunggu panggilan jawapan daripada ZAKAT SABAH untuk sambung belajar MEDIK di MESIR. Ada juga kawan-kawan ilah yang apply sama macam ilah ni. Contohnya Inor, Lily, Ummu, Saiful dan lain-lain.

Insyallah. Amin.

Kawan-kawan,

Doakan lah kami semua dapat jawapan yang POSITIF dari pihak Zakat k. Terima kasihhh !

Satu lagi, Biasiswa Yayasan Sabah pun belum panggil-panggil lagi untuk kompemkan tawaran biasiswa ni.
Okay itu sahaja yang ilah nak cakap hari ni.

TAHNIAH ilah ucapkan kepada rakan-rakan seperjuangan yang akan melanjutkan pelajaran di mana-mana matrikulasi atau universiti.

Ya Allah Ya Tuhanku,
Permudahkan lah perjalanan dan urusanku untuk mencapai cita-cita melanjutkan pelajaran di Mesir dalam bidang Perubatan.

AMIN.



Love :

1 comment:

APAN said...

erm...pandai2 la wat keputusan....
huhu...