Tuesday, May 11, 2010

Meet Together


Assalamualaikum :)

Hai. Sebenarnya ilah nak upload gambar-gambar minggu lepas lagi. Tapi memandangkan ilah sibuk di kampung dan line tak berapa ok, jadi tergendala lah proses nak mengUpload ni. Hehe ^__^

PASARIA 2010
SMK PEREMPUAN LIKAS
1 Mei 2010 . Sabtu

Pagi tu, ada Perasmian dan Penyampaian Insentif kepada pelajar cemerlang PMR,SPM dan STPM.







ENJOY !


Love : 

5 comments:

SyaZa SyaFeeQaH said...

ko ada letak gambo pasar ria kita kat fb x? he~

yusuf mujahidin ™ said...

kem slm pd yg wt peace tu ye...hehehe

syafiq s. said...

woww. bestnya ;)

ilah said...

Salam. Hai guyss ^^.

Syaza,
aku dah upload. yang bergegar je tak. Tengok la. tlg tag kan org gak ahh :)

Yusuf,
ramai nya yang buat Peace. Mana satu? semua la ek. Hehehe. Insyallah :)

Syafiq,
Yeahh sgt bestt ^____^

Arrharatnasari Kachong Ma'arof said...

ada org **curi** gambar aku!
=P