Sunday, May 23, 2010

Kamu TAG saya ya. Jaga Kamu !

Assalamualaikum :)

Hai Hai Bloggers. Sebentar tadi, ilah telah diberi AWARD oleh sahabat ilah, SYAZA SYAFEEQAH.

AWARD ini adalah untuk bloggers yang kreatif. Hah, Kreatif ka aku nii ? =.=''

"Kalau saya tak kreatif, jangan salahkan diri saya ya. Salah kan orang yang beri award ni" Kehkehkeh ikut-ikut tagline si Syaza.



MARI KITA KOREK MAKSUD AWARD NI DENGAN LEBIH MENDALAM

Fuhhh ~~ .Heheh.



PENSEL YANG BESAR
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

Menunjukkan kesenian yang begitu PEKA? Walawehh hehe entah la. Tanya tuan yang bagi :)

FILEM BERGERAK TANPA HENTI
Menunjukkan AWARD ini di FORWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

Yeahh betul. ilah excited suda ni mau bagi kat orang-orang yang kreatif. hehehe :)
 
LOGO BULAT BERKELIP=KELIP
Jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. Ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

Woahh insyallah. banyak lagi yang perlu dipelajari dunia IT ni.

Award nie hendaklah di forwardkan kepada 5 orang, jadi mereka-mereka ialah :

- Eyka Hamasuba
- Syakirah
- YnaaOhYnaa
- Hazirah Salim
- HayyanAffiq

Yeahh. Dorang memang kreatif.

Hehe sesiapa yang terima AWARD ni. Enjoyy !


Love :

1 comment:

Penulis Hingusan said...

ha~ matilah aku kalau macam ni. he~
nnt aku kena hentam mati aku.
apa2 pun, ko mmg layak khal! ;)