Sunday, January 17, 2010

Kesedapan Memakan Makanan ^^.

Assalamualaikum :)

Yuhuu. Hai semua. Hari ni ilah, Syafiq, Abang Im dan Kak Ann pergi 1Borneo. Kak ann ajak makan di Manhattan Fish Market. Kami selalu makan di sana kalau di KL la. Sekarang dah ada kat Sabah. Hehe.

Mula2 ilah dengan Syafiq di perpustakaan SMK Tansau, tetiba Kak Ann telefon ajak pergi makan. Wah! Hehehe. Dah la pakaian semacam jak. Beg jalan pun tak bawa. Kosong semacam ja. Huhu. Pastu, yang paling tak bestnya, kamera! Mana la ilah bawa. tapi ndak pa la, ada juga handphone. Huhu. Sedih sedihh.. Sob Sobb =.='

Tapi ilah tetap ambil gambar tau. Heheh :)

*ilah da Syafiq :)

* Kak Ann dan Abang Im

 * Haha. Sementara tunggu makanan, gambar2 luk.

* Padah boring. Hehe :)

* Muka depan Menu ^^.


Sweet Alabama Smoothie - Chocolate. Yumm :)

* Manhattan Seafood Platter For Two
Terlampau leka makan kan. Sampai lupa nak gambar sebelum makanan ni kena makan. Hehehe :)

* Habes makan pun masih gambar. Ekeke :)

Habis makan kami pun pulang la, lebih dan kurang jam 5.30 petang gitu. Pulang ja, aku terus masuk "Bilik Hjiau" sebab nak jenguk kucing. Hehehe. ^^.

* Ni la mak pada kucing yang tersangat manja.
ilah suka tengok mata dia. Macam kena celak. Hehe :)

Okay. Itu sahaja untuk hari ni. Esok ada kelas.
Salam.

3 comments:

mie said...

waduh!!!
sedap sgt ke makanan kat manhattan tu...
xpenah try pun...
coz xbape berminat dgn ikan...
heheheee

––––•(-•.cik.•-)•–––– said...

ala.
name same la pulak..
tapi sis xad 'abg'..
hahaha.
comeynye meow die..
hu.
manje ea??.
jeles a..
meow sis xmanje pn..
ego je lebey.
):

ilah said...

hai. Hehe :)

mie : hehe sedap3 sangat3.. eisehh puas makan kat sana. yg paling ilah suka minuman dia ala yang Sweet Alabama Smoothie Chocolate tu. Tak suka ikan? alaa, biasakan la mkan ikan, protein byak tu :)

Cik : Aikk. Hehee kalau tak da abang panggil apa a? hehe uishh manja sangat terutama yang mak dia. Tiap kali duduk tengok dia, konpem dia duduk atas riba. Sweet kan? hehehe :)