Monday, January 11, 2010

First Day = Happy.

Assalamualaikum :)

Alhamdullilah. Sehari dah berlalu. Hehe hari ni adalah hari pertama ilah masuk kelas EIP di Inti College. Tapi kann. Haha lucu pula bila fikir pasal tadi pagi. ilah bangun lewat tadi. Lebih dan kurang jam 7.30 macam tu la. Bangun2 ja terus tengok tingkap. HAAH! Cerah suda. Tengok jam. HAH! *Again Huh =.=' Kelas mula jam 8. Bangun jam 7.30. Bayang kan lah. Huhu. Dah lah belum mandi. belum sedia baju. Belum makan. Esehh. Haa dah la hari pertama tu. ilah keluar bilik terus kasi kejut Kak Ann. "Kak Ann bangun! Cepat hantar ilah Lewat dah ni!". *Mrah kunu aku padahal salah sendiri. Haha.

Nasib la kak Ann tidak Bad Mood. Heheh tengah2 siap, datang lagi satu masalah. I.C!! Mak belum fotostat lagi. Kol mak. Tak angkat. Kol pejabat sekolah pun kata mak belum naik lagi. Pikir2 ya kan. Perhimpunan pula. Wakaka. Habis la aku!

Sampai d Inti, Kak Ann siap pesan lagi. " ilah, buat cool jk. Ndak jua orang perasan tu" haha. ilah pun dengan muka selamba ndak tau malu masuk kelas. Uish. Ramai gak ah.Hehe.

ilah hepi sebab bukan semua Cina. Ada la juga 8 orang gituorang Melayu. Hehe ilah dapat 2 orang kawan. Dorang pun pakai tudung. * alah, tak dapat pula gambar dengan dorng. Huhu. ndak pa. Lain kali kami mau gmbar banyak. Kan Shila dan Hayati. Yippy :)

Tengahari ada rehat satu jam. Mula2 dorang ajak pergi hostel tapi ilah tolak. ilah beli rotia dan stay d Surau INTI tu. Huhu. Lebih kurang pukul 12.45 ilah keluar,duduk di tempat yang sunyi. Boring pela dann mula laa suda pergambaran antara Handphone dan ilah. Ahhaha :)




P/s : Rindu ilah mau pakai baju PJ.


Dan si budak Kechik.:)

* tira.
Yippy. Thats all for today. :)

Salam.

ilah.akupunyabelog.blogspot

2 comments:

SyaZa SyaFeeQaH said...

wah...
pndinye tira posing...he3

ilah said...

Hehe. esehhh tengok orang yang ajar tu la. yippy :)