Saturday, January 16, 2010

Kau Kata Masih Awal lagi?

Assalamualaikum :)

Di antara dua gadis :

ilah : Salam maz. Buat apa tu?
Maz : Hai kal. Tiada lah. aku baru habis search biasiswa masuk U ni.
         Kau?
ilah : Aku? Hahaha. Aku baru siap kemas bilik. terus sms kau. Teda
         keja kan. =.='
Maz : Teda keja ko bilang? Bagus kau pi cari mana2 biasiswa skg.
         Aku dgr ada dah yg open.
ilah : Woahh. Kawan mama aku pun ada kasitau mama aku pasal tu.
Maz : Naa, daripada teda buat keja, bagus kau try jak.
ilah : orite bebeh. Klau ada info pasal biasiswa, kau kasitau aku ah.
Maz : Bole Ba kalau kau. Haaha :)
ilah : Esehh sayang ba c maz ni. Lapp uuu ^^.
Maz : Lapp u too. Esehh ^^. Ui jam brapa juga kau mau tido ni?
ilah : Alahh baru jam berapa, masih awal lagi bah.
Maz : Ko bilang masi awal??? uina. rosak kali jam ko tu kan? Mau dekat jam
         4 suda ni.
ilah : Hahaha. Aku ndak ngantuk lagi bah. tebiasa suda lepas spm.
Maz : Mesti bangun lewat ni kan esok?
ilah : Eheemm ehemm. Hehehe :D
Maz : Dah agak dah. Aku kenal ba kau darl.
ilah : i know u too bebeh. Bahh tido la kau kalau ngantuk dah.
Maz : Orite. AKu tido lu. Jangan jeles.
ilah : Ndak jeles. Takut ko jak mimpi aku malam ni.
Maz : Hahah. Mesti menakutkan kan? Haha. Orite. Tata darl.Nite2.
ilah : Hehe. Kau yang bikin takut bah. Kay tata. Salam. :)

Sekian.

No comments: