Thursday, March 17, 2011

Jauh Beribu batu, Kami Masih dalam Hati yang Satu

Assalamualaikum :)

Yeah. Finally dapat juga aku kumpul ramai2 dengan GPM. Suka tak terkata. Uiseh. Lama ndak ketawa ramai2 macam dulu time muda-muda. Muda masih okeh. Hee.







Most Favourite !

















Finally :


HAPPY BIRTHDAY

Sharina Gusra
Semoga panjang umur, sentiasa dimurahkan rezeki dan berada dalam golongan orang beriman. Ameen. Take care kau ah shar. Sayang kau ;)


Hehe. Ketawa sendiri tengok gambar2 kat atas ni. sebenarnya banyak lagi, tapi ehem ehem banyak sensored orang bilang. Yeah esok mau enjoy makan bakso special chicken wing campur urat. Dan esoknya punya esok aku ajak dorang datang rumah makan Laksa Penang masakan mak aku sama-sama. Jangan jeles yaw.

P/s : Saya sayang kamu dunia akhirat. :)

Sekian.
Terima kasih.

2 comments:

yusuf mujahidin ™ said...

Salam

selamat hari lahir
moga selalu dibawah rahmat Allah
Ameen


p/s: kem salam ek?


kehkehkeh~

NURUL NATALIA NASIF said...

hahaha! funny oo...sy pun tergelak.. :))