Monday, March 7, 2011

Four Days & Three Nights ? NOT ENOUGH BAH

Assalamualaikum :)

Masa : 4.20 petang
Tempat : CC Putatan
Aktiviti : online sambil dengar lagu2 budak cc yang ntah papa ni. Broadband di rumah tu slow bangat, tu yang sampai ke cc tu. Puas hati sikit. Ngehngeh ;)

Notes for today :
Hari ni aku just nak share semua gambar2 yang aku ambil sepanjang di KL 4 hari tu. Erkk actually bukan aku pun, kakak aku yang banyak ambil gambar. Aku menumpang jak. Uisehh.

4 hari tu sebenarnya ndak cukup bah. Banyak lagi tempat yang aku nak pergi. Tapi apa boleh buat kan. Satu tempat yang sangat2 mau pi. I-City. Tapi tempat tu jauh dari hotel kami. Dahlah DSLR pun teda bawa. Sabar jak lah >.<

Dalam KL Express. KLIA --> KL Sentral

Smapai jak Hotel Hilton, dah ada job. PENJAGA LIFT. Ada muka ka? Hehe ;D

Masuk ja bilik, astaga timbul sakai2 sikit. uiseh sikit ka? Sakai sebab tengok tu katil. BESAR bapok bak kata orang ganu kito. Bayangkan bah, macam katil size Queen kena ganbung dua ni. Wuhuuu >.<

Petang tu jalan2 kejap. Cari tempat Kak Ann nak interview.

Sebenarnya pi KL tu pasal mau teman Kak Ann interview, dah alang2 pi sana kan, stay la lama sikit kat KL. Shopping sikit ;D


Mana satu ah ??

Lobby Hilton Hotel.



Malam tu singgah di uptown lepas ambil Kadeq. Hee ;D

Lepas uptown, singgah pi Jusco jap. Auww Sushi okay !!


Malam tu menginap kat Hotel Legend di PWTC.

Aku suka tengok pemandangan luar bilik ni.

UIAM.

Dekat Masjid Jamek.



Sempat lagi gambar sebelum balik.



Uisehh. Sedih ka hepi ni? Perghh =.=''

Okay thats all. Nanti nak share lagi gambar versi sisterhood. Auww ;)

Thanks for viewing.
Come again.

1 comment:

Wanie Affandi said...

double king size bed??? O__o