Monday, March 14, 2011

Egypt a.k.a Mesir, Here WE Come !

Assalamualaikum :)

Okai. Okai. Hari ni banyak berita menarik aku dapat. Ya sangat menarik. Rasanya sampai boleh menarik aku ke dalam kereta dan terussssss ke Servay pergi borong segala rempah2, sos dan sebagainya. Dahsyat.

Haha. Agak keterlampauan ya di situ. Padahal berita simple2 jak pun. Hah ? Berita simple kau bilang. Perghh.

OKOK stop it.

Sebenarnya tadi aku dapat dua berita. First aku dah tau flight aku ke Mesir bila. 20 haribulan ni bersamaan hari Ahad. Ya ! Hari ahad. Termasuk hari ni, ada 6 hari lagi masa untuk aku jalan2, shopping, dan packing. Yeah. packing paling last. Haha. Mood packing ada. Tapi tak sampai tahap nak membuat nya a.k.a malas. Nanti lah dulu ya packing2 ni, mahu kasi lengkap dulu segala barang, baru best memacking.

Berita kedua, universiti aku yang dulu katanya buka 15 Mac ni dah kena tunda tarikh start kuliah pergi 20 hb. Ya tarikh yang sama dengan flight aku. Macam mana tu. Maksudnya kami terpaksa masuk kelas lambat sikit. Pasal exam midterm pula, masih dalam perbincangan. Harap2 semua urusan dipermudahkan. Ameen.




Tadi aku main2 dengan photoscape. Jadi aku screen capture wallpaper laptop aku. Haha. Aku suka. Tetiba rindu sama dorang Lily, Liyana, Adzyan, Ddym dan Shuk. Tidak lupa juga dengan housemate aku.

P/S : bah bawa kamu makanan banyak2 ah pi Mesir. Masak sedap2 kita semua. ;D


Sekian.
Terima kasih.

No comments: