Friday, March 11, 2011

HMM a.k.a Hikayat Merong Mahawangsa

Assalamualaikum :)



Sampai masa tibanya waktu,
Redup hati kaum berdua,
Bila dua jasad bersatu,
Hidup mati jadi bersama.

Uiseh tetiba hafal ni pantun. Si merong pun hafal, aku pun mau lah. Perghh cukup2 la tu khalilah. Haha ;D

Tahniah lah kepada KRU Studio. First time aku tengok wayang Melayu a.k.a wayang Malaysia macam ni. Baru nampak grand dia. Aku tengok sama si Ervy, junior aku. Kembang2 juga bulu aku tengok tadi. dengan sound effect nya lagi. Macam mau teriak2 jak tadi. Mungkin memang la ada serba sikit kekurangan wayang ni. Tapi puas hati yaw ! Good job dude.

Sekian.
Terima kasih.

4 comments:

yusuf mujahidin ™ said...

macam best je...
tringin nk g tgk

syakirahmn said...

ok tak cita ni?

cadang nk g tgk. sebab kru punya cta, tgk sneak peak dia mcm best ja, perang perang tepi laut. mesti guna studio diorg tu. huhu

Azwan Halik said...

apa salahnya mengintai di bawah tudung saji...hahaha

Yulia Fajrin said...

XD