Sunday, September 5, 2010

Firus firus Marabahaya

Assalamualaikum :)

Hai hai. Selamat pagi blogger sekalian :)

Ahak. Saya belum konvo lagi lah. Gambar kat sebelah kiri ni saja jelah nak gambar dengan bunga warna ungu dan sangat sangat lah mahal harganya sampai Kak Ann telan air liur masa beli. Tapi demi suami tercinta, mahal pun jadi murah. Cewah !

Ehem pagi pagi dah mengarut cik Khalilah ni kan. Poooraaah !

Tadi masa habis sahur, masa mengemas cuci pinggan mangkuk sudu garfu segalanya, saya dengan Kadek dan kak Ann main teka teki. Adoi. Ketawa macam orang tak sedar diri ni. Masing masing dengan soalan yang ntah papa jawapan dia tu. ada yang lucu lah.Macam macam gaya pun ada. Huishh kadek baru balik, so adik-beradik perempuan semua dah complete. Riuh satu rumah kalau dah start bercerita. Saya ada masa seminggu lagi nak luang masa bersama dorang. nanti dah kat sana, mesti rindu kan. Hukhuk :(

Satu lagi, hari tu ada kawan share video. Tapi lain pula jadinya. Masa pi buka new window tu, ada request untuk download tu video. Saya pun terus cancel, tapi balik-balik request tu muncul. Geram juga. Tak terfikir lah pula benda tu virus. Restart balik-balik Tak hilang juga tu request. Dan masalah besar, asal buka mula dah warning ada virus.

Itu takpa lagi. yang masalahnya lagi habis virus tu attack memory card DSLR punya. Folder tak hilang, cuma tak boleh buka. Nanti nak bawa kedai lah, nak repair. =.=''

Semalam saya ada tengok satu gambar yang ditag oleh kawan, dan sangat sangat menyakitkan hati.

Klik untuk tumbesaran.

Aih. Kita kan OneMalaysia. Lek lah bang. Jangan kau main komen sebarang pasal negeri orang. Kang kena bunuh oleh orang negeri yang kau duk kutuk tu, baru padan muka. Facebook tu facebook juga, tapi ingat bukan kau sorang jak yang tulis dan baca. Isu sensitif ni !

Nasib bulan puasa. Saboo jelah. Okay that's all.

Terima kasih ya.

2 comments:

amira faqihah said...

sbr ok :)

KN28 said...

mmg panas jugak la.
walaupun saye orang johor. hehehe =)