Monday, July 5, 2010

Untuk Seketika Sahaja

Assalamualaikum :)

Hai bloggers,
Memandangkan Kak Ann dah melahirkan anak yang comel macam saya (Sila Tampar), Kadek pula balik Sabah seminggu dan kucing pula dah beranak, saya pun dah punya tanggungjawab yang besar untuk menjadi seorang MAK TAM yang caring, adik yang setia menjadi follower dan seorang IBU KEDUA kepada kucing saya. Konon. Hehe.

Pertama.
Maaflah, hari tu saya ada mention kan nama anak buah saya tu Syakirah. Rupanya salah eja. DOUBLE A bah. Kamuu ni. Hehe Nama betul budak comel tu SYAAKIRAH BINTI MUHAMMAD IBRAHIM.

Ekk ehh. Macam nama penyanyi Tema Fifa World Cup kah?

Stamina mina eh eh.
Waka Waka Eh eh.
Stamina mina eh eh.
Its time for Africa.

Ya. Sama. Tapi tidak serupa. Kebetulan. Bukan suratan. Terkebetulan pula dengan nama penyanyi tu. Rancang dah nama Syaakirah tu. Sebelum bola lagi tau. Ngehhh ^__^.

Kedua.
Kucing saya yang saya bilang perut dia besar macam mau pecah tu kan beranak suda. Masa awal-awal tu dia beranak 8 ekor. I REPEAT. LAPAN EKOR ! Tapi dua ekor tak perfect. Then, besok paginya pula mati dah dua ekor. Pastu, tadi jenguk, hilang dah sekor. Kira lah sendiri, sekarang dah tinggal berapa. Hehee.

Ketiga.
Harap maklum. Untuk seminggu ni, SAYA AKAN BERHENTI BERBLOGGING. Tapi INGAT ! Untuk sementara waktu sahaja. Hal yang demikian adalah kerana saya ingin meluangkan lebih masa bersama keluarga tercinta. Skema gitu. Muahaha :)

Comel Comel Comel !!

^__________^.

Sekian.
Terima Kasih.

No comments: