Sunday, July 18, 2010

Crayon is Colourful

Assalamualaikum :)

Hai hai. Hari tu lepas post entry, semangat suda mau blog setiap hari. Tup tap tup tap !

CONNECTION TERMINATED.

Tett ! Tidak boleh online. Okay. Sakit hati. Baru saya ingat yang saya belum bayar ni broadband. Okay Sekali lagi sakit hati. Hampir seminggu juga lah saya tidak online. Ehh ada bah juga. Tapi guna abang ipar punya laptop. Muahaha ;D

Next. Kemarin saya dengan Pira dan Adilla pergi 1Borneo. Kami tengok Mantra. Tidak best okay. Fuhh hantu dia bah langsung tidak menakutkan. Part2 takut part yang bikin terkejut jak. Lepas tu, sound dia pun pandai kuat pandai slow.

Then, kami pergi CPS saja mau jalan-jalan. Yeah kami masuk F.O.S.  Saya pilih satu cardi ni, warna pink. Tengok harga ndak la mahal sangat. RM30. Sekali, masa bayar kakak tu kata RM9.00. Nahhh ! Punya lah lebar senyuman masa tu, dan dengan tidak tahu malunya jerit depan kakak cashier panggil si Pira kasitau dia yang ada promosi diskaun pula 70%. Si Pira pun last-last beli juga baju. Dua lagi tu. Kalah aku =__=''

P/S : Anak buahku yang comel, Syaakirah dah masuk dua minggu. Alhamdulillah :)

Terima kasih.

No comments: