Wednesday, April 27, 2011

Practical Class Khalas !

Assalamualaikum :)

Alhamdulillah. Berakhirlah sudah kelas praktikal bagi subjek Anatomy. Terbaek lah Dr. Asma tadi. Hehe Lucu juga last class tadi, dr. ada buat pop quiz berkenaan abdomen. 

Ada dua team lawan. Laki lawan perempuan. Dan dan dan aku salah seorang yang dia pilih dalam team tu. Haha sudah lah belum revise abdomen, tetiba sampai part aku, dia suruh pergi berdiri sebelah dia depan kelas dan suruh explain pasal jejunal dan ileum. Perghh punya terkejut. Dalam hati aku "Doctor !! Tu benda mana ada belajar dalam kelass ! =.=" 

Kawan2 group aku yang lain pun cakap "ui ui kita teda belajar tu benda".  Berabisan la panggil dr kasitau yang kami belum belajar. Itu dia semangat ssepasukan orang bilang. Haha.

Doctor ndak peduli apa kami cakap =.='' terus dia explain semua pasal jejunal dan ileum tu. Bagus la, banyak  point dapat dari situ.

Then habis jak dia explain, tetiba dia bagi hadiah dan cakap kat aku "Thank you Khalilah for telling the whole class about jejunal and ileum" Hahaha !! berabis satu kelas tepuk tangan. Punya malu >.<''

Okok aku buat kesimpulan sendiri yang aku kena kuat usaha sikit merevise semua subjek anat ni. Sebab tadi pun banyak yang blank2 ni. Kuatkan semangat ya Khalilah !

Inshallah.

2 comments:

Unknown said...

ada lily nazura situ! haha

Aqeela Yuen said...

haha , gitu pulak . kelakar lah pensyarah akak :)
p/s : akak cangat comey ;D