Thursday, April 28, 2011

Aku Terima Dia Seadanya

Assalamualaikum :)

Yeah sesungguhnya aku sedang merindui bilik tidurku di Sabah. 

Sesiapa yang cepat pick-up tu kompem tahu apa point aku rindu2 kat bilik tidur ni. Ehem. Hehe. Tiada papa lah. Aku cuma tengah mengantuk ni tapi mahu belajar juga Aih macam mana tu ya? Kalau lah aku tidur, dalam masa yang sama aku mimpi aku belajar dan dan dan apa yang aku belajar tu masuk dalam otak. Walaweh. 

KALAU lah.

Ish ish tak baik lah guna kalau ni. Pooodah Khalilah !

Okok berhenti mengarut. 

Sebenarnya aku tengah cari mood untuk belajar. Mengantuk. yeahh itu lah yang aku tengah lawan sekarang. Jadi dengan itu aku berblog ka kejap main gitar kejap minum teh kejap. Semua kejap yapi takes time gila. Dekat sejam lebih dah aku buang masa. Astaghfirullah.

Ya Allah ya Tuhanku, kembalikan semangat hamba mu yang lemah ini Ya Allah. Ameen !

p/s : Tajuk jak hangat tu. Dia yang aku maksudakan ialah Final Exam. Hehe. 12 days more to final exam. Dan yeah ahad malam ada trial Anat senior buat. Im not ready yet tapi aku tetap usaha sebaiknya. Wish me luck. Thanks !! ;)

No comments: