Tuesday, April 19, 2011

Bukan Lapar, Bukan Mengidam

Assalamualaikum :)

Hai. Haha lama aku tidak update blog kan. Sangat lama. Sori Kak an dan Kadek pasal ilah jarang dah kasitau apa yang jadi kat sini sekarang. Inshallah lepas exam, setiap hari tu ilah update. Uisehh.

Tadi on the way balik rumah tetiba aku terpikir pasal makanan yang aku gila gila kepingin mau makan time balik Sabah hari tu. Jadi sekarang aku just mau share apa makanan2 tu. Hee ;)


Durian Cheese SR.
Oh ya. kepada Encik A, sila langsai hutang anda ya. Jangan lupa ya >.<


Brownies with ice cream Vanilla SR.


Noodle in Tom Yum Kung SR.


Spagetti Cheese Bolognese.


Sushi Jusco
Paling puas. Yaiyy thanks Kadeq :)


Rice with Chicken BBQ La Manila Cafe.


Sweet Sour Senario Cafe.


Mee goreng ayam MAS BAKSO Ketiau. Uiseh xp.


Bakso urat campur ayam goreng MAS BAKSO Ketiau.
Pheww paling sedap. Sori gambar ndak menarik sgt sebab ambil gmbar time tengah makan. Hee ;)


LAKSA PENANG masakan bonda. 
Ini bukan tahap paling sedap, ini TERLAMPAU sedap suda. Wuhuu.
Tambah2 lagi kalau ada cili padi, kasi pedas2 gitu. Auww.

*yaiy gmbar di atas ni haha diambil sbeelum letak bahan sayur. ;D

Hari tu makan dengan dorang GPM, tambah lagi sedap. Dua kali tambah setiap orang. Yeahh sangat godoot >.<


Yummy. Ice blended Chocolate SR >.<

Lucu. Asal pi SR mesti aku ngan Kak Ann order ni drink. Yalah, asal try benda lain mesti ndak kena. Last2 ni jak yang minum. Sodaap !

P/s : Haha sorilah sesiapa yang tetiba terliur. Hehe Aku pun perghh terpikir2 suda ni balik Sabah mau makan lagi. >.<'

To DOLLY Tembam, aku rindu mau keluar makan sama kau. Aku rindu perasaan godoot aku sama kau. Uiseh especially time di uptown. Hehe. Dan dan aku rindu mau pi rumah kau, makan segala makanan yang ada di rumah kau. Hekhek. Nanti jumpa kita di Sabah, berabisan ah ! ILYSM and IMYSM ;)

Thanks.

1 comment:

LindaRahim said...

aduh...dah jadi mengidam dah ni...