Monday, June 8, 2009

Suka Bah Sekolah !

Salam.
Sekolah. Sekolah. dan Sekolah.
Seronok rasa seklah sekarang. yang tak best nya Keja rumah je lah. Tapi kan, kalau tak da keja rumah, aku mesti dah jadi pemalas. hehehe (^^)
Sepanjang cuti dua minggu nie, Sekolah aku cuma buat 3 hari jak untuk kelas tambahan. Nak cakap bagus, tak lah juga. Nak cakap best, memang best pun. Hehehe :)) Tapi kena la faham kan. Kami dah la SPM tahun ni. Banyak betul subjek yang ak masih tak faham, tak tau, dan segala tak2 tu. Hehehe.

Tapi aku sangat bersyukur sebab mak aku tu seorang guru di satu sekolah kat Putatan ni. Jadi aku setiap hari akan join dorang buat kelas tambahan kecuali untuk English bab aku dah ada tusyen kat luar. Korang jangan hairan la. Aku ni jenis pemalas, selagi tiada kelas, selagi tu aku tak belaja kecuali memang datang mood belajar atau kena paksa oleh mak. Hehehe (^^)
Di sekolah ni pun aku punya banyak kawan yang satu kepala ngan aku. Mula2 aku tak terfikir pun gaya sebenar mereka ni sama dengan gaya aku yang sot + gila2. Kawan2 aku ni tersangat2 la suka kat band2 lelaki dari Korea macam Super Junior, DBSK, Wonder Girls dan sebagainya. Bole di katakan setiap hari dorang nyanyi lagu yang sama jak. Huh~! Hehe.
Kawan2 aku di sekolah ni semua terdiri daripada pustakawan dan kami akan stay di library setiap malam. Kawan2 yang paling aku rapat ialah Shaada,Yesti,Ervy,Salwa,Asma,Jum, dan Sherina. Heheheh salah seorang daripada mereka ni adalah pesaing aku. Aku terasa sangat tercabar setiap kali dia belajar. Aku sangat respect budak ni dan dia sangat matang. Tapi bila datang gila dia, dia lah yang paling bising. Hehehe (^^)
Ini DBSK. Aku paling minat c Max(dua dari kanan) ngan Hero(Tengah).

Ini Super Junior ( 13 orang penyanyi)

Kalau nak tau lebih lanjut pasal dorang. Tengok la youtube. Antara video klip yang paling best - Don't Don (Super Junior), Nobody (Wonder Girls), Sorry Sorry (Super Junior), Triangle (DBSK).

Tarian dorang tersangat la best. k Have fun~!

No comments: