Thursday, June 18, 2009

New Teacher!

Assalamualaikum :))

Heliza ! Heliza ! Heliza ! Huh! Sekolah aku sekarang dah masuk guru2 praktikal dari UMS termasuk la c heliza. Masa first day heliza datang kat SMP ni, masing2 berebut masuk kat pejabat am semata2 mau tengok muka c heliza nie. Ehh! Cikgu Heliza ba. Hehe teringat aku dengan filem SYURGA CINTA yang heliza ni berlakon jadi cikgu Syuhada. Ada sebahagian dari pelajar SMP ni panggil dia Cikgu Syuhada. Aishhh!! Kenapa dia tak bawa sekali c Awal datang sini. Boleh pengsan mungkin aku ni. Hehehe :))



Aku mengaku sendiri yang muka dia sangat sesangat la cantik dan cun. Sekali senyum fuhh~!! Bole cair bha kami. Ni baru perempuan kalau lelaki ndak tau la macam mana kan. Hehehe :)

Have A Nice Day :)

5 comments:

benazirjb said...

wowww. punya cool cikgu heliza. huhu
respek la sma dia!

kadeq said...

illa...snap gmbar cikgu tu. bg upload d blog...kadeq pun mau tgk jua haha

awrml said...

hahah feeewit

akupunyabelog said...

kadek, sama jak muka dia cam dalam gambar tu. ada ila snap gmbar dia tapi lum upload. Nanti jak la ah :)).

k.A said...

comel gile cikgu!