Friday, June 12, 2009

Pelik !


Sangat pelik ! Aku tak tahu la tahun nie banyak betul masalah yang datang kat diri aku. Memandang kan belog ini khas untuk luahan hati, jadi hari ni pun aku nak ambil kesempatan untuk melepaskan ketidaksenangan dalam jiwa ini.
Banyak perkara yang aku fikir.
Misal nya :
::Kenapa perangai aku tahun ni makin menjadi2 ya?
::Kenapa aku makin malas?
::Kenapa aku makin gemuk?
::Kenapa aku mau jeles kat orang lain yang rajin tu padahal diri aku yang sebenarnya pemalas?
::Kenapa aku selalu jalan2 kat cp cam orang tak da keja dah?
::Kenapa mesti aku juga yang jadi orang bersalah dalam satu pergaduhan antara aku dan teman?
::Kenapa aku makin suka pink? ( Aik? hehehe :) )
::Kenapa aku tak leh kontrol main internet?
::Kenapa aku sekarang makin kuat tidur?
::Kenapa??!!

Ish2. Apa dah jadi dengan aku ni.Adui (+_+)! Aku target nak sambung jauh lepas SPM ni. Inilah harapan mak aku, dan harapan aku sendiri.
Tapi ku sekarang dah cuba sedaya upaya untuk jauhkan semua masalah nie. Yang paling penting, DOA supaya semua masalah kita hadapi ini tidak akan berterusan.
SENTIASALAH BERMUHASABAH DIRI !

2 comments:

liyanakhalisa said...

cam terasa jg aku. tp aku mkin rajin jg la.. ckit.. haha

ilah said...

hehehe. ni lah sebenarnya aku. adui makin menjadi2 :(