Sunday, June 7, 2009

Kenduri Kawin

Haaaa!!! Heheh comel betul nie kucing tau. Dah la takda gigi. Kecik lagi tu. Cam nak tarik2 jak muka dia nie. hehehe (^^).

Pagi ni aku bangun awal bab semalam mak dah cakap hari ni kami sekuarga nak pi kenduri kawen kat Sipitang. Haih~~! Jauh ba itu.Tapi ndak pa, bukan selalu pun. Baru tadi aku cari2 baju apa yang aku mau pakai pagi nie. Tengok sana, tengok sini. Aik? Macam teda baju yang ssuai jak. Hehehe. Tapi aku ada tengok satu baju biru yang tersangatla striking warna dia tapi tersangatla lawa bagi aku. Kat sebelah baju ni pun ada baju biru juak. Itupun bole dikatakan lawa. Aisemen! Aku tanya mak aku mana satu nak pakai. Last2 mak kata "bagus ilah pakai baju biru striking tu, bukan nya selalu". hehehe :))

Aku pikir2 macam lawa bebenor nanti aku kalau pakai ni baju. Kan kalah nanti pengantin. hehehe :). Eceh~! berangan jak lebih.


Semalam aku search2 gambar kucing kat Yahii. Uhhh~~! comel bangat sik. hehehe (^^)




Mak dah pangil. Okay aku pi lu ya. Have a nice day :)

2 comments:

liyanakhalisa said...

ahaha. lucu muka kucing yg plg last tu. comel! :)

Anonymous said...

hehehe.
besa la. tengok tuan dia.
lagi comel :))