Friday, June 10, 2011

Terbiar Seketika

Assalamualaikum :)

Lama dah tak upload gambar inspirasipelangi. Hari ni aku nak share sikit gambar2 yang aku ambil sepanjang exam ni. 






Alhamdulillah selesai satu lagi paper. Written dan oral Biochemistry. Pasal exam ? Susah mau dicerita. Perasaan yang sangat kontra dalam masa dua hari. Perasaan yang tidak patut dikongsi dengan orang yang memliki perasaan yang tidak sama dengan kita. Nasib ada bonda yang dapat tenangkan hati yang lemah ni.Hurm sesungguhnya Allah yang menentukan segalanya.

Aku pegang pada ayat ni : Allah tidak lihat pada hasil sesorang itu, Allah lihat pada kesungguhan kita mengusahakan sesuatu itu. 

Aku dah berusaha sehabis mungkin. Patutkah aku berasa sedih? Ini kah yang di panggil tawakal kalau disusuli dengan ketidakpuasan hati (RT Wawan). Wallahualam.

Next, Physiology ! Selamat berusaha wahai Khalilah Sapawi.

:)

10 comments:

SyaZa SyaFeeQaH said...

Semoga Berjaya Dr Khalilah! ;)
InsyaAllah.
Aq percaya ko boleh.

Usaha, Doa, Tawakal. ;)

ilah said...

Terima kasih ajja :))

hassansalleh said...

hehe. sama lah. mesti pasal oral kan? jangan pikir sangat.
dah2, Physio jom!
mumtaz3x!

ilah said...

Eiya pasal oral. sama dr pula kita tu kan, hassan. Hehe

Inshallah ameen !! :)

143me said...

cantik! like like like!

ilah said...

Makaseh :)

nemesis3891 said...

semat gilaa gambar...

ilah said...

woah sampai giler ke? ahaha btw, thnks :)

Mohd Ikhwan waoNe said...

@khalilahsapawi #justsaying aku tersindir balik. erk. :) and nice picsssssss. geram. haha.

ilah said...

yaiyyy aku pun terasa sikit la. hehe XD

uisehh sematkan. auww makasehh :)