Wednesday, February 16, 2011

Bersama

Assalamualaikum :)

Tarikh : 16 Februari 2011.
Hari : Rabu.
Masa : 4.30 petang.
Aktiviti : Makan K0KoKrunch. (bukan diet yaw) sambil layan budak kecik Syaakirah sambil chat sama kawan. Uisehh banyak sambil2 pula.

Notes for today :
Hari ini seharian duduk rumah. Banyak benda aku fikir dan buat tadi. Buat list barang yang mau di bawa pi Mesir nanti. Fikir lagi sempat ka aku join kakak aku pergi KL awal Mac ni. Fikir bila la ni muka mau putih balik (uiseh macam jak putih sebelum ni >.<) Fikir bila la mau balik Mesir. Rindu. Fikir lagi pasal study. aihh bila mau start ni ah. Wallahualam. Ada juga bend yang buat aku happy hari ni. Aku dah dapat nombor telefon Kak Chaq. Itu yang aku cari selama ni. Yeahh ;)

Post kali ni aku just nak share gambar sepanjang aku stay di KK ni.

11 - 13  Februari 

 Karnival Keluarga Sakinah - ABIM

Barisan AJK Karnival Keluarga Sakinah. Banat.

Juara Nasyid.


In Team.
Excited bila dengar dorang nyanyi lagi Insyallah versi Melayu.

14 Februari 2011
 
Hang out sama kawan Mesir : Hanisah, Lily, Liyana, Adzyan, Azean Diyana, Syan, Ummu, Afnan, Wawan dan Hadi.

Berkumpul semua di Suria Sabah.

Hari tu aku jadi dreba.

Dan ini penumpang.


Makan di Kenny Rogers.

Actually, banyak lagi. Tapi ndak sempat ambil gambar. Hee ^^.

15 Februari 2011.

Perarakan Maulidur Rasul.






BKPSM hati kami di sini ~

Hehe.

P/S : Memandangkan DSLR aku tinggal di Zagazig, jadi gambar di atas ni semua sebenarnya hasil dari tangkapan n candid orang. Hehe. Thanks to Kak Ann,Kak Iffah, Hanisah, Abang Bum, Wawan dan juga my own hp. Hehe ;)

Okay. Sekian saja untuk kali ni. Esok kalau ada transport mau pergi Tanjung Aru atau Beringis mau survey tempat mau picnic.

Sekian sahaja.
Terima kasih.

1 comment:

fa-aja-aja said...

Akak JELES gila ya kamu berarak tuuuuuuuuuu.

kenangan masa sekolah dlu bt perarakann..uwaaaa rindu gila sabah.