Wednesday, February 9, 2011

Jangan Salahkan Saya bila Suda Mula Rindu Seseorang

Assalamualaikum :)

Hari : Rabu
Masa : 1.15 petang.
Tempat : Ruang tamu.
Aktiviti : Tengah layan si budak comel, Syaakirah ni, sambil tngok Monster Inc. di Disney Channel.

Notes for today :
Sakit hati tadi bab tertidur lepas solat Subuh tadi. Ingat mau stay sebab nak sambut dorang yang dari Mesir sampai Sabah jam 6 pagi tadi. Bangun2 ja, 6.20 suda. Sob sob. Sedih.

Hari ni stay rumah satu hari. Ndak boleh keluar bab Kak ann jalan pergi urus pasal Karnival Keluarga Sakinah, jadi aku lah yang tolong jaga ini Syaakirah. Nasib kau comel. Geramm geraam >.<


Tadi tengah online, tiba-tiba rindu dengan Mesir. Rindu juga pada housemate aku terutama Lily Nazura, Liyana Khalisa dan Adzyan. Tidak lupa juga pada Kak Chaq. Rindu mau berkumpul sama kamu, then cerita ramai2. Aku lum ada num Malaysia, nanti kalau dah ada senang la aku contact kamu. Uisehh Ndak sabar nimau jalan2 sama dorang di kk. Hehehe ;)

Thats all for today.
Thank you.

1 comment:

Anonymous said...

Dan khal tidak merindui aku T__________T