Tuesday, July 14, 2009

BERSUKUR

Assalamualaikum :)

Sekarang semua orang dah heboh dengan PLKN. Ada yang terpilih, ada yang ndak terpilih. Termasuk la diri aku sendiri. Hehehe :) Aku sangat sangat la bersyukur sebab tak terpilih pi PLKN selama 3 bulan tu. Aku ingat lagi. Aku ngan kawan-kawan aku semua cek PLKN tu time kat kelas. Uish semua bising pasal tu. Kawan aku yang tolong cek kan guna handphone dia sendiri. Huh!! Macam nak lari jak jantung aku masa tu. Aku takut bah kalau dapat. Aku ndak berminat bha ngan PLKN nie. Masa dapat tau yang aku ni ndak terpilih, aku macam mau teriak jak.


YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!! AKU SUKAA!!!



Tapi dalam kelas aku banyak yang kena pilih masuk PLKN ni. Lebih kurang sembilan orang camtu. Yang kena ni pun semua budak2 bising. Hehehe :) Kawan yang aku rapat pun dua2 terpilih. Kekadang aku rasa jeles gak ngan dorang ni. Tapi apa boleh wat :)
Sepa yang nak cek PLKN, boleh la ikut macam kat bawah ni :


Taip : PLKN SEMAK NO.IC
Hantar : 15888

Sekian saja untuk hari ni. Tata. Have a nice day. Salam :)

No comments: