Wednesday, May 4, 2011

Aku Dah Anggap Mereka Keluarga Sendiri

Assalamualaikum :)

Hai. Haha tadi aku pergi bongkar folder gambar aku yang lama2. Fuhh seronok terkenang dan teringat kenangan dulu bersama rakan2. Masa muda-muda gitu. Hehe. 

Dan apabila aku mula membuka satu folder yang bercaptionlah GPM, aku mengaku hati mula terasa sayu teringat semua kawan GPM yang lain. Terkenang kembali bagaimana detik permulaan kami berjumpa, berbicara, berkongsi rahsia, bergila-gila dan ber ber lagi. Fuhh. bonda aku sendiri dah anggap mereka seperti anak sendiri. Dan dia paling suka aku berkawan dengan GPM ni. Betapa percayanya bonda pada mereka. :)


Yesti, Ayu, Ervy, Shar, Asma, Wawa dan Shaada, 

Aku dah anggap kamu sabahagian dari orang penting dalam hidup aku. Seperti keluarga aku sendiri. Kamu banyak tunjukkan dekat aku perkara yang baik. Tidak kira lah dari segi pemakaian, akhlak, budi pekerti, sopan santun, batas pergaulan, adab bersama cikgu, tolak ansur, segalanya lah. Ini lah buat bonda suka sangat sama kamu. :)

Semoga ukhwah persahabatan kita akan terus kekal dunia akhirat. Inshallah Ameen :)

p/s : Aku sayang GPM kerana Allah.

No comments: