Tuesday, August 18, 2009

its too many :)

Assalamualaikum :)

Huhu. Lama dah ndak update. Aku ni buka jak blog tapi malas nak post entry. Hehehe malas mau taip la katakan. :)

Jadi sekarang aku cuma nak letak gambar jak pasal event2 bulan lalu dan bulan lepas. Banyak benda dah aku ikut. Aku ni kaki gambar sikit. Bukan kaki tapi tangan. Hehehe :). Aku ni pantang sikit. Asal ada aktiviti, aku mesti mau ambil gambar. Lagipun, tahun ni kan aku last sama kawan2 aku. Jadi kalau boleh aku mau ambil banyak2 gambar dengan dorang. Simpan jadi kenangan. Huhuhu sedih pulak +_+!
Bold
Okaay aku mulakan ngan Seminar Motivasi SPM Berita Harian. Aku pun tak ingat dah bila tarikh seminar ni. Hehehe. Yang pasti aku berasa sangat seronok sebab banyak jumpa kawan baru dan lama dari Maktab Sabah. Yeahhh ^^.

Window Shopping at 1 Borneo. Hehehe dah la pakai baju sekolah pastu jalan tiada duit. Berliur jak tengok barang2 bah. Hehehe :) Sebenarnya kami pi sana bab mau tengok adik aku. Adik aku ada game kat 1B tu. Tapi kami menyeleweng. Bukan pi tempat adik aku. Kami jalan2 jak satu bangunan tu. Bukan dapat beli pa2, dapt penat jak. Tapi enjoy la jugak :)


Sebenarnya banyak lagi gambar Tapi ndak pa la. Hehehe ^^.

Okay la. Have a nice day.

Tata. Salam :).

No comments: