Tuesday, April 27, 2010

Tranformer

Assalamualaikum :)

Ngee hai. Boleh dikatakan seharian ilah kemas bilik. Bilik tu memang dah kemas, cuma rasa berhabuk. Jadi ilah bongkar semua barang di almari, lap sana, lap sini. Kipas pun ilah kasi kilat-kilat. Kehkeh :) Langsir jelah nak cuci nanti. Ermm NANTI okayyy >.<'' * Entah la bilaa kan. =.=''


SEBELUM :
Kahkahkah ini bilik time ilah kasi bongkar segala harta di almari. *Bikin malu. Perghh =.=''


SELEPAS :
Uisehhh baru tenang mata memandang..Ya kaa ? ekeke :)

P/S : Bilik ni kecik sikit. =.=''
Jadi nak ambil gambar pun susah.
Entah la tahan smpai bila kekemasan ni. kehkehkeh :)


Dadaaaa ^___^.


Love :

2 comments:

SyaZa SyaFeeQaH said...

uina, kemas sudah. cantik ni. yg penting, ada cermin sana tu, besar.he~
comellah kau punya cadar. cute ni. somel dgn cute bukan samakah? ha~

ilah said...

uisehh tengok orang baa. akakaka >.<
cermin juga paling manang ba. dari dulu aku mau gantung tu cermin tapi ndak gantung2 lagi. kakaka :P
cadar? makasehh :P kalau ko perhatikan. lain2 ba tu. selimut lain, cadar lain, bntal lain. cuma warna pink, tu yang nmpak serasi ja semua. heee :D