Wednesday, December 9, 2009

Assalamualaikum :)




Setiap malam pi library. Setiap malam pi library. Sampai ada yang kat kat ilah "ndak boring ka?". adedeii. Ilah ni kalau boring, buat apa pegi juga. Sebab ndak boring la setiap malam pegi. Tak pernah jemu. Tak pernah muak. Gambar kat atas tu lah geng-geng ilah kat library.


Dorang best. Susah mau cakap macam mana. Satu kepala. Satu rasa. Sama perangai. Gila-gila. Solat pun sangat-sangat di jaga. Open yang berbatas. Sama fabret lagu. Ada yang suka menyanyi. Ada yang suka bercakap. Ada yang suka ketawa. Ada yang suka loyar buruk. (hehehe).


ilah kawan dorang ni macam sepuluh tahun jak. bole dikatakan macam keluarga sendiri la. Mak ilah pun dah anggap dorang ni macam anak sendiri. wahal baru satu tahun ja berkenalan. Banyak aktiviti yang kami buat sama-sama.


Dan satu perkara yang ilah paling suka : Mereka Sangat Suka bergambar ! Yeah. Me toO :)

Sekian.

ilah

2 comments:

liyanakhalisa said...

kmu start knl d lbry jg ka?

ilah said...

yupp.
tahun lepas bah tu kami kenal. tahun start rapat. hee :)