Tuesday, October 6, 2009

I Will be There Too :)

Assalamualaikum :)

Nama : Mohd Amiruddin Ibrahim
Lokasi : Universiti Al-Azhar, Mesir
Tarikh : 06 Oktober 2009
_______________________________________________

Selamat tinggal ame. Adui menyesal betul ilah rasa tak pergi airport tadi tengok pelajar2 yang pergi ke Mesir untuk sambung belajar Medik atau Syariah. ilah sangat geram dengan ***** yang menyebabkan ilah ndak sampai sana. Argghh~!

Mak ada cerita tadi. Dia sempat tanya mak abah salah seorang pelajar yang nak sambung medik tu. Dorang kata, Subjek Teras ( Bm, Bi, Sej ngan M3 ) kena kuat. Lepas tu kalau nak dapat Sponsor JPA tu mesti semua A1. Huh~! Tapi kalau Zakat Sabah plak ada longgar ckit. Kalau sns Tulen ( Phy,Che,Bio ) at last kena dapat B3 la. Tapi saingan kuat la.

Apa2 pun ilah kena usaha betul2 sekarang untuk dapat kan apa yang ilah impikan selama ini.
Memang susah tapi itulah nama nya pengorbanan kan.
"Bersusah-susah dahulu, Bersenang-senang kemudian"
______________________________________________________
P/s : Apa2 pun. Kita akan berjumpa juga suatu hari nanti. Amin. Insya-Allah ~ !
Salam.

3 comments:

hasni said...

nak amik medik kat mesir ke khalila ?

eyman said...

nk sambung kat mesir ek??gud choice..bdk skool eyman pun ramai yg smbung kat sne..eyman jer yg x dpt sbb msa nk spm dulu malas tahap melampau..heheheh..gud lak..all da best~!

ilah said...

eiya. ilah mau ambil medik kat mesir. sekarang tengah usaha la ni nak naik kan prestasi belajar. huhu

apa2 pun, makaseh :).